Advertising ?

April 23, 2007

Cum poate o companie sa produca un clip publicitar care sa iti provoace greata de fiecare data cand il vezi la televizor? Se bazeaza pe ideea ca orice reclama -fie ea buna, fie ea proasta- este tot o reclama ? Principiul este bun, dar daca eu voi incepe sa asociez o guma de mestecat cu mancatul grasimii de pe vasele murdare cred ca voi trece la concurenta, sau chiar la vechea, antica si cea de demult guma TURBO !(macar alea aveau “abtzibilduri”)

Exista din punctul meu de vedere o singura explicatie: cred ca proiectul pentru o reclama de detergent de vase (nici aici-nici aici) a fost suprapus cu proiectul unei reclame pentru respiratia proaspata, cu pH-ul care merge sinusoidal pe graficul vietii…

PS: Sper sa nu imi ofensez pretenii care mai lucreaza prin advertising.

Advertisements

One Response to “Advertising ?”

  1. ducu2b Says:

    bah cuc, mie mi-a placut reclama… adica ma asteptam sa fie vreo reclama la AXION sau ceva de genu’, dar cand colo apare baba ca substituent la deterJentul de vase… tare.
    BORALA adik MORALA: cu o soacra grasa+Orbit faci economie!


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: