GeSePe.Ro, web 2.0 ?

June 14, 2007

Am fost foarte incantat de noua interfata a GSP care e foarte Web 2.0, are RSS, nu imi mai poropune sa instalez tot felul de toolbaruri care sa imi manance jumate din latimea ecranului.

Probabil ca este numai din cauza faptului ca este tot varianta Beta, dar problemele enervante se tin in continuare in lant cu acest site

1. Toate reclamele alea zgomotoase care apar la incarcarea paginii. Se pot evita cu 2 plugin-uri de “Vulpe De Foc” : Flashblock si AdBlock+ .
2.Feed-ul site-ului merge foarte bine dar are o singura problema…toate articolele dintr-o zi sunt adaugate dupa GSP la ora 12:00 AM. Adica ajung la mine in feed-reader si sunt puse in ordine alfabetica.
3. Toate titlurile acelea scrise Negru pe Alb par sa anuntela fiecare articol un deces…cel putin asa imi da mie impresia.

In rest…astept varianta final, in care tot sper sa se rezolve aceste probleme….

Leave a Reply

