Another stuntman !?

July 30, 2007

Imi permit sa scriu acest post dupa ce am citit ca nimeni nu a fost ranit…

Cand vad aceasta poza ma tot gandesc daca omul chiar a franat (nu vad urme de frana) sau chiar a gandit ca poate sa treaca pe sub TIR ca in filme ?

Dar oricum cei de pe eMaramures.ro de unde am “furat” poza au scris bine: Intersectia mortii ! Pe aceeasi strada sunt 3 pasaje la nivel cu cale ferata, pe unde circula toate trenurile din/spre Baia Mare, unde nu este nici macar un “bing-bang” (remember Dada ? Stana ?)  care sa anunte cand trece “ghezeshu’ “…deci strada vietii…in concluzie Emilutz, nu mai trecem pe la tine..it’s to dangerous ! 🙂

Powered by ScribeFire.

3 Responses to “Another stuntman !?”

  1. Emilutz Says:

    mda….ata ete. nu mai vor sa vina prietenii la mine din cauza retarzilor care nu stiu sa circule. hmmm….va dau ocazia sa veniti la un gratar (si sa nu pareti retarzi ca asta din poza de mai sus) 😛

  2. Janos Says:

    Eu cel putin opresc si ma asigur triplu la acele treceri. Nu de alta dar acu o saptamana si ceva mi-a trecut trenul la 2 metri de botul masinii. 😦

  3. kookool Says:

    Better safe than sorry !


Leave a Reply

