Strainezia !

August 15, 2007

Prima oara de cand ne cunoastem am reusit sa organizam o iesire din tara in scopuri recreationale (inca ma tot mir) . Poate ca lumea va spune : “Neah, Ungaria nu e strainatate, ei sunt ca noi “. WRONG !

Cum treci dincolo te izbeste civilizatia. De la politistii de frontiera care te opresc dupa ce treci dincolo care iti fac semn de la 500 de metri cu o unealta luminoasa, si nu stau ascunsi in Logan si iti sar in fata, mai mai sa ii lovesti, si dupa aia iti si reproseaza acest lucru pana la poltisti care nu stau la “agatzat” ca la noi.

Politete peste tot. Chiar daca nu vorbesc alte limbi decat “huna” lor natala se chinuie. In prima seara am ajuns in statiunea Berekfurdo care moare undeva la ora 22. Am ajuns in fara unui restaurant care dupa spusele chelnerului era inchis, dar s-a oferit totusi sa ne dea de mancare considerand faptul ca nu era altceva in zona.

A doua zi am fost mirat de imensitatea strandului din Hajduszoboszlo. BESTIAL !

Acolo am avut ocazia (din pacate) sa vedem prea multi romani. Totul liniste si pace, unde era scandal = erau romani.
Se faceau anunturi in toate limbile posibile de atentionare. In engleza, germana, maghiara durau 10 secunde…pe romani ii atentionau timp de 5 minute.

Facand in fiecare zi cam 80Km dintr-un loc intr-alutul am avut ocazia sa observ drumurile Ungariei. SINGURUL lucru este plictiseala de pe ele, avand in vedere ca ai zeci de kilometrii de drum DREPT. In afara de asta sunt super bine marcate, cu chestii refletorizante in curbe si pe margini, cu semne de circulatie din 10 in 10 metrii, etc…

Totul a fost bine pana…. ne-am reintors in Romania : Gropi, imbecilitate, coundus ciung, uzine, carute, romani la care mamica si taticul le-au cumparat banda a doua numai pentru ei ….

Vacanta reusita !

Powered by ScribeFire.

Leave a Reply

