Metoda de agatat ?

September 7, 2007

Oare sa fi descoperit romancele o metoda noua de agatat ? Primesc un Beeeep, sun inapoi si imi raspunda “una” care imi spune ca a gresit numaru si vrajeala din aia…. inchid, dupa care primesc un SoMoSo care suna asa:

Ciao!skuza-ma nu te keama kumva mihai?sms
back!dak nu esti el nu vrei sa mai fim prieteni si sa mai vb?te pup
dulce!astept sms…pupici!kati ani ai?

Dupa aia ii spun ca nu is acel susnumit mihai, si o intreb daca char ii femeie sau ii ceva preten de-a meu Retard care face glume proaste…imi mai trimite inca 2 SoMoSouri in care ma asigura ca ii femeie si din alea…nu mai raspunde….si de 3 zile am primit 24 de Beepuri de la ea…. DISPER….

Daca cumva imi citeste blogul o rog frumos sa nu mai dea bipuri ! I-as fi recunoscator…

LE: Aaaa….si am uitat…Ieri a sunat-o o colega de-a mea de la Job sa ii spuna sa nu ma mai sune si din alea prefacandu-se ca este pretena mea: Rezultatul= dupa 2 minute dupa ce a inchis telefonul a inceput “cineva” sa imi dea bipuri cu #31# !

Powered by ScribeFire.

2 Responses to “Metoda de agatat ?”

  1. emilut Says:

    ahmmm….dak te ajuta cu ceva da-i nr meu de tel si spune-i k eu sunt mihai 😛
    si asa ma plicti rau de tot :)))

  2. Tanaka Says:

    Gogogogo Emil , poate pica ceva 😛


Leave a Reply

