Messenger for vista !?

December 6, 2007

Dupa ce am citit la PigBrother ca a aparut un “teaser” pentru noua varianta de “mess” mult laudata de muuuulte luni in ACEST FILMULET, am hotarat sa fac si eu saltul de la o beta version la alta ! Downloadez si eu ca baietii, amuzandu-ma copios de icoana cu care vine dotat setup.exe, dau dublu clik…..SURPRIZE :

PS: nu vreau sa aud intrebari de genu “De ce ai vista retardule” sau “de ce ai AMD64 X2 …”pt ca posed raspuns la amandoua ! 😛

5 Responses to “Messenger for vista !?”

  1. Pig Brother Says:

    Deah, uitasem sa zic faptul ca nu merge pe Vista 64. 🙂
    P.S. Daca te intreaba cineva de ce ai Vista, raspunde-i “pentru ca pot!”

  2. emilut Says:

    looool, ai vista pe AM 64 X2?!?!?!…retardule 😛

  3. kookool Says:

    Emil, pentru cunostinta ta este “AMD” … si da ! IMI PERMINT !

  4. pengo Says:

    uitati aici un preview

  5. ducu Says:

    bah, dar retarzi is astia! lol


Leave a Reply

