IE Users …

April 2, 2008

In ultimele 2 zile am putut sa imi dau seama cati dintre prietenii mei utilizeaza IE . Pot sa pun pariu ca toti cei care au trimis “Profile Comments” pe HaiFaiv cu “View my webcam” sau cu o tipa dezbracata care de fapt este un link spre o pagina oarecare folosesc IE(Alex, Ioana, Andrei, Vlad si lista poate continua). De ce spun asta ? Pentru ca eu am dat click pe acel link din Mozilla Firefox si nu am trimis la toata lumea commentu (sper 🙂 ) . Sau optiunea 2 : Instalati-va un antivirus calumea si care se si updateaza !

GET FIREFOX ! 

3 Responses to “IE Users …”

  1. Jo Says:

    Ce tot spui tu acolo? Ce e cu mine? Eu nu sunt IE! Sorry! Io-s cu Safari. 😀

  2. kookool Says:

    Alta Ioana….puteai sa te uiti pe profilu meu de Hai Faiv sa vezi… 😀

  3. Alalalt cu mozilla Says:

    Ce mi-e Safari, ce mi-e Ie… All integrated web browsers SUCK! 😀 (p.s. i hate Bill the most :)) )


Leave a Reply

