Distractie cu summitul NATO !

April 8, 2008

Desi se spune ca a fost un succes, cred ca a fost singura tara din lume unde in timpul unui summit Nato s-a oprit timpul in loc. Si cand spun ca a stat in loc nu voi vorbi de faptul ca Orange nu a mers o zi intreaga, ca HBO nu a mers pe unele companii de cable-tv dar the top of the pops a fost urmatorul: De 2 saptamani aproape astept sa imi activeze http://www.KooKooL.ro . A fost cadou de ziua mea si il astept de ceva vreme. Ieri il intreb pe un prieten de-a meu care a participat la cadou si a facut comanda; imi spune sa stau 2 minute ca ii intreaba pe baietii de la suport. Primesc acest raspuns:

Adi: 1 min va rog , verific acum
( trec vreo 10 minute )
vlad: ati gasit problema?
Adi: domeniul va fi activat in aceasta saptaman incepand de miercuri
Adi: saptaman trecuta nu a lucrat rnc-ul din cauza summit-ului
vlad: bine, multzumesc

Deci ca sa nu parafrazam pe Mircea Bade : Traim in Romania si asta ne PARALIZEAZA tot timpul !

3 Responses to “Distractie cu summitul NATO !”

  1. Jo Says:

    Noah bine… Pai e pe genul, Summitul – Sarbatoare Nationala… Sau vrei sa ti-o arat pe tanti care-si vopsea gardul ca venea Summit-ul si Pastele… In aceasta ordine… Bai cucule, putina intelegere! :)))

  2. Vlad (Zeus) Says:

    Vrajeala ieftina de la operatoare, am luat un domeniu saptamana trecuta si e activat 🙂

  3. kookool Says:

    Eu in continuare cred ca Mukenu o luat banii de la restu lumii si nu o comandat domeniu si o beut banii ! 🙂


Leave a Reply

