2%

April 9, 2008

Acesta este un post pentru a incuraja, macar pe cei care citesc acest blog, sa directioneze 2% din impozitul pe care oricum il dau la stat spre o organizatie non-profit (ONG). Nu duresc sa influentez pe nimeni in alegerea ONG-ului. Fiecare cu decizia lui; Eu am ales SMURD (Serviciul Medical de Urgenta Reanimare si Descarcerare). Am citit pe site-ul lor ca vor imparti banii in functie de provenenta lor. Adica daca eu am dat bani din Cluj, banii aceia vor fi “investiti” in SMURD Cluj. Se zvonesc niste elicoptere, masini noi etc.

Donez banii astia in speranta sa nu ajung sa fiu pacient in “utilajele” SMURDULUI !

Romania, Trezeste-te, si nu iti fie  lene sa mergi sa completezi formularul a carui completare, dupa cum spunea Bogdan Marisca, dureaza maxim 38 de secunde !

Site util de informare : www.doilasuta.ro

6 Responses to “2%”

  1. shufy Says:

    2% este de fapt un parteneriat intre stat-societate-ONG-uri iar un procent cat mai mare al contribuabililor care completeaza declaratia 230 indica si un nivel de civilizatie mai ridicat.Deci…urmati sfatul lui kookool

  2. Bushu Says:

    If:”SMURD (Serviciul Medical de Urgenta Reanimare si Descarcerare)”
    Then:”organizatie non-profit (ONG)”
    Cam de prosti!

  3. kookool Says:

    adica ?

  4. sebi Says:

    ei ei cucule…ONG(organizatie [internationala] non-guvernamentala) si SMURD(Serviciul Mobil de Urgenţǎ, Reanimare şi Descarcerare) da hai treaca de la mine ca e ok gestu :*

  5. Bushu Says:

    Scuze, aseara m-am grabit. Asadar acronimul O.N.G. nu inseamna organizatie non-profit ci organizatie non-guvernamentala. Cam atat cu off-topicul. Despre cele doua procente si eu cred ca ar trebui sa mearga tot la S.M.U.R.D. si o sa procedez in consecinta.
    Regards!

  6. kookool Says:

    Respect si corectez….


Leave a Reply

