Dakar Series – Central Europe Rally

April 17, 2008

De mult stiu ca se va intampla dar numai astazi am aflat cand si unde. De multa vreme se zvoneste ca dupa anularea raliului Paris-Dakar din acest an pe motive de terorism s-ar organiza un raliu Off-road ar Europei Centrale care ar trece si prin Romania si la care ar participa pilotii de la Dakar (deci, multumim Ossama Bin Laden pentru faptul ca raliul ajunge la Baia Mare).

Am incercat sa gasesc pe site-ul raliului un traseu detaliat cu probe speciale si alte informatii utile fanilor si nu am gasit. Am trimis un mail ofiterului de presa roman care era desemnat pe site, nu a raspuns (tipci romanesc). Intr-un final am scris un mail organizatorilor francezi, punand in CC pe acelasi ofiter de presa roman, cerand din nou informatii…In mod miraculos am primit un reply in juma’ de ora, de ce oare ? 😀

Deci, este un raliu offroad in care vor participa 89 masini, 110 motociclete, 40 camioane, 18 quaduri. Vor fi 2600KM raliu din care 1100 de proba speciala. Dupa parerea mea este cel mai mare eveniment automobilistic din Romania, impreuna cu Bucharest Ring. Ceea ce ma bucura este faptul ca au raspuns pozitiv majoritateapilotilor care trebuiau sa participa la Dakar: Adica Carlos Sainz, Stephane Peterhansel, Luc Alfond (DA, SCHIORUL), Juan “Nani” Roma, Masuoka, Bruno Saby, Schlesser dar si echipele oficiale Mitsubushu, BMW, VW, Hummer, Protruck.

Am scris acest post pentru a-i informa pe cei care vor sa vina ca eu luni dimineata ma duc la Mara sa vad 2 probe speciale si ca mai am niste locuri in masina…astept telefoane/somoso/mess whatever.

3 Responses to “Dakar Series – Central Europe Rally”

  1. Emilut Says:

    me, me, me…..pick me, pick me

  2. Vlad (Zeus) Says:

    The Central Europe Rally will take place around Baia Mare in Romania. The competitors will arrive on Sunday 20th April afternoon, compete in four “special stages” on Monday and Tuesday and then follow their course back to Hungary.

    Deci e si marti, luni is busy dar marti vin si eu.


  3. […] 22, 2008 1. Il feliciti pe Georgel, padurarul care statea in prima zi a Dakarului de la Baia Mare in curba de la Maratex impreuna cu cei care au doar 2 clase (Cea mai naspa meserie)* pe al carui […]


Leave a Reply

