New toy in za pocket

May 5, 2008

Am vandut un telefon si mi-am luat altul. Am cumparat la “best dill” la orenj Nokia 5310 Xpressmusic. Foarte dragut telefonul si relativ destept pentru cat a costat. Singurul defect mare pe care il are, pe langa cele de functionalitate (cateva blocari, butoane laterale de volum care au momente in care nu merg), este faptul ca este prea subtire (9mm) si nu il gasesc in buzunar si am momente de panica.

Pachetul este super ok: Cablu de date, Card 2GB, Handsfree, CD…

Cumparand acest telefon am participat la o tombola si am castigat 2 bilete la concert Kylie Minogue la Bucuresti pe Cotroceni (stadionul nu palatul). Intrebarea este daca merita sa ma duc sau merita sa dau beletele la un preten ?

5 Responses to “New toy in za pocket”

  1. Vlad Says:

    Eu zic ca .. tu ai mancat ceva cand erai mic. :))

  2. Vlad (Zeus) Says:

    filip is not your friend!

  3. roxybaby Says:

    apoi…da-le la un prieten… 😛

  4. kookool Says:

    apoi nu ai inteles ?pilif nu mi preten :))

  5. Janos Says:

    Dude, serios. Nu mai participa la nimic! Mai tre’ sa ramana premii si pentru altii. Eu zic ca ar fi o experienta sa mergi s-o vezi pe blonda cea mica laiv.


Leave a Reply

